Organizační informace

MÍSTO A DATUM KONÁNÍ

Vienna House by Wyndham Andel's Prague
9.-10. 4. 2026


Cena
Registrace bude spuštěna začátkem listopadu 2025.

Registrace pasivních účastníků přes registrační formulář je možná do 2. 4. 2026.
Přihlášky po výše uvedeném datu budou přijímány e-mailem na rekova@solen.cz.

Aktivní účastníci (první autoři) jsou osvobozeni od registračního poplatku.

Lékař/ka

Registrace
Do 27. 2. 2026

3 800 Kč

Registrovat

Registrace
Od 28. 2. 2026 a na místě

4 300 Kč

Člen/ka Sekce IBD chirurgie ČCHS ČLS JEP

Registrace
Do 27. 2. 2026

2 500 Kč

Registrovat

Registrace
Od 28. 2. 2026 a na místě

2 800 Kč

Lékař/ka do 35 let (50% sleva z registračního poplatku pro lékaře do 35 let)

Registrace
Do 27. 2. 2026

1 900 Kč

Registrovat

Registrace
Od 28. 2. 2026 a na místě

2 150 Kč

Student/ka LF, doktorand/ka v prezenčním studiu

Registrace
Jednotná výše poplatku

500 Kč

Registrovat

Modul: Dlaždice s datumy

Registrační poplatek je nevratný a zahrnuje:

  • účast na odborném programu
  • certifikát o absolvování akce (e-verze)
  • materiály s podrobným programem kongresu (tištěný program negarantujeme účastníkům přihlášeným po uzávěrce pasivní účasti)
  • vstup na doprovodnou expozici firem
  • občerstvení v přestávkách mezi přednáškovými bloky a pitný režim 
  • 21% DPH

O výši registračního poplatku rozhoduje datum registrace, nikoliv datum platby.
Faktury na úhradu registračního poplatku budou rozesílány e-mailem nejdříve dva měsíce a nejpozději měsíc před konáním akce.
Platba v EUR je možná. Částka bude přepočítána kurzem aktuálním ke dni, ve kterém proběhne fakturace.

Při registraci, prosím, uveďte své ČLK ID. Pokud své ČLK ID neznáte, můžete ho vyhledat ZDE. My pak zajistíme, aby vám byly zasloužené kredity připsány.

Registrace firemních zástupců je umožněna pouze partnerům akce.
Pro více informací prosím kontaktujte Mgr. Martina Jíšu (+420 734 567 855, jisa@solen.cz)



Parkování
Parkování je možné na parkovišti hotelu do naplnění kapacity.
Více informací: Anděl City
 Další možnosti parkování v pěší vzdálenosti od hotelu:

1) Mr. Parkit – Parkoviště se nachází naproti hotelu.
    Pro parkování je nutná rezervace, kterou lze provést on-line prostřednictvím aplikace.
    Více informací: Parkit – rezervace
2) Parkoviště Anděl City Smíchov – Parkoviště se nachází přibližně 350 metrů od hotelu.
Jde o totožné parkoviště jako parkování u hotelu, vjezd se nachází na jiné ulici a vede na nižší podzemní podlaží.
    Více informací: Anděl City
3) APRECOPARKING - Parkoviště Stroupežnického – Parkoviště je vzdáleno přibližně 250 metrů pěšky od hotelu. 
    Více informací: MyParking Stroupežnického


Dostupnost MHD

Hotel je vzdálen přibližně 8 minut chůze od stanice metra „Anděl“ (linka B) a 4 minuty od tramvajové zastávky stejného názvu, kde zastavují tramvaje linek 7, 9, 10, 15, 16 a 21.

Autobusová zastávka „Anděl“ je vzdálena 3 minuty chůze od hotelu, s linkami 123, 167 a 191.




Ubytování

Organizační sekretariát akce nabízí možnost rezervace ubytování.

Zájemce musí uvést poptávku do poznámky v on-line přihlášce, případně poslat e-mailem na rekova@solen.cz. Rezervace ubytování bude uzavřena naplněním kapacity nabízeného hotelu nebo datem, kdy bude příjem objednávek ubytování ukončen. Po tomto datu nejsme schopni rezervaci ubytování garantovat.
V případě hromadného přihlášení kontaktujte, prosím, paní Dominiku Rekovou, a to na e-mail rekova@solen.cz.

Poptávka musí obsahovat:

  • název hotelu
  • termín ubytování
  • počet nocí
  • typ pokoje
  • příjmení případné další osoby na pokoji
  • fakturační údaje, pokud se liší od fakturačních údajů registrace
  • fakturační údaje druhé osoby na pokoji

Vienna House by Wyndham Andel's Prague

Ceny pokojů:

  • Superior pokoj jednolůžkový: 2 750 Kč

Cena je uvedena včetně DPH a snídaně formou bufetu. V ceně není zahrnut místní poplatek 50 Kč/os/den. Více informací o místních poplatcích naleznete ZDE.

Modul: Ubytování

Zrušení a změny ubytování

  • Všechny změny týkající se rezervace ubytování nebo její případné zrušení musí být zaslány e-mailem na organizační sekretariát (rekova@solen.cz). Telefonická storna či změny nebudou akceptovány.
  • V případě změn NEKONTAKTUJTE přímo hotel, ale obracejte se, prosím, výhradně na sekretariát akce, který veškeré změny vyřizuje.
  • Storno rezervace dříve než 121 dní před akcí je bez poplatku.
  • Storno rezervace 120 až 91 dní před akcí, účtujeme storno poplatek ve výši 25 % z celkové ceny pobytu.
  • Storno rezervace 90 až 61 dnů před akcí, účtujeme storno poplatek ve výši 50 % z celkové ceny pobytu.
  • Storno rezervace 60 až 31 dnů před akcí, účtujeme storno poplatek ve výši 75 % z celkové ceny pobytu.
  • Storno rezervace 30 až 16 dnů před akcí, účtujeme storno poplatek ve výši 90 % z celkové ceny pobytu.
  • Při zrušení rezervace 15 dnů před příjezdem bude účtován storno poplatek ve výši 100 % z celkové ceny pobytu.
  • Nedojezd – 100 % z celkové ceny ubytování. V případě nedojezdu bude vaše rezervace držena do 12:00 hod následujícího dne, poté bude zrušena. Informujte proto, prosím, sekretariát o případné změně vašeho příjezdu v dostatečném časovém předstihu.
  • V případě předčasného ukončení či přerušení pobytu bez zavinění zprostředkovatele ubytování nevrací zprostředkovatel ubytování zaplacenou cenu pobytu.
  • V ceně ubytování není zahrnut místní poplatek z pobytu.

Stravování

Stravování bude zajištěno formou coffee breaků a oběda v ceně registračního poplatku.